Co to jest DASH dieta?

Dieta DASHDieta DASH, co oznacza podejście dietetyczne, aby zatrzymać nadciśnienie, jest promowany przez National Heart, Lung, i Blood Institute zrobić dokładnie to, że: Stop (lub zapobiec) nadciśnienie tętnicze, aka wysokie ciśnienie krwi. Kładzie nacisk na żywność, którą zawsze powiedziano jeść (owoce, warzywa, całe ziarna, chude białko i niskotłuszczowe mleczarnia), które są wysokie ciśnienie krwi-deflating składników odżywczych, takich jak potas, wapń, białko i błonnik.

DASH również zniechęci do żywności, które są bogate w tłuszcz nasycony, takich jak tłuste mięso, tłustych przetworów mlecznych i tropikalnych olejów, a także cukru słodzone napoje i słodycze. Po DASH oznacza również Capping sodu w 2 300 miligramów dziennie, które zwolennicy ostatecznie obniżyć do około 1 500 miligramów. DASH dieta jest zrównoważony i może być po długim okresie, co jest kluczowym powodem żywienia eksperci rangą to jak U.S. News najlepsze dieta ogólna, związane z diety śródziemnomorskiej (przeczytaj więcej na naszym blogu klikając tutaj).

Jak działa DASH diet?

Rozpoczęcie DASH nie oznacza dokonywania drastycznych zmian na noc. Zamiast tego, Zacznij od podejmowania wszelkich drobnych zmian wydają się najbardziej zarządzane dla Ciebie. Na przykład:

  • Dodaj jeden warzyw lub owoców porcji do każdego posiłku.
  • Co tydzień wprowadź dwa lub więcej posiłków bez mięsa.
  • Użyj ziół i przypraw, aby smaznić jedzenie bez soli.
  • Przekąskę na migdałów lub Pecans zamiast worka żetonów.
  • W miarę możliwości Przełącz białą mąkę na mąkę pełnoziarnienną.
  • W 15 minut można dojść z obiektu do lunchu lub kolacji.

Aby uzyskać więcej wskazówek, National Heart, Lung, and Blood Institute publikuje bezpłatne przewodniki na planie, w tym jeden (PDF tutaj) to 20 stron i jeden (PDF tutaj) to sześć. Oni pomogą Ci określić, ile kalorii należy jeść na swój wiek i poziom aktywności, powiedzieć, gdzie te kalorie powinny pochodzić z i przypomnieć, aby przejść łatwo na sól.

Czy DASH diet pomoże Ci schudnąć?

Prawdopodobnie stracisz wagę na dieta DASH, pod warunkiem przestrzegania zasad, a zwłaszcza jeśli zaprojektować swój plan z deficytem kalorii.

Jak łatwo jest DASH diet do naśladowania?

Chociaż może być trudno zrezygnować z ulubionych tłuszczowych, słodki i słone taryfy, DASH nie ogranicza całych grup żywności, upping swoje szanse trzymać się z nim długoterminowe.

Łatwo znaleźć recepty dieta DASH. NHLBI oferuje ponad 180 zdrowych receptur serca w swojej bazie danych online. W przeciwnym razie, wiele renomowanych organizacji, jak Mayo Clinic, zapewniają długą listę receptur przyjaznych dla DASH.łatwo jest DASH diet do naśladowania

Jedzenie na zewnątrz jest możliwe na DASH dieta, ale postępować ostrożnie. Posiłki w restauracji są notorycznie słone, ponadgabarytowych i tłuszczowych, więc musisz być sumienny, jeśli posiłek na zewnątrz. NHLBI sugeruje unikanie soli poprzez manewrowanie marynowane, utwardzone lub wędzone przedmioty; Ograniczanie przypraw; wybór owoców lub warzyw zamiast zupy; i prośbą szef kuchni znaleźć inne sposoby na sezon posiłek. Można również pić alkohol umiarkowanie na DASH diet.

DASH może być czasochłonne. Trzeba będzie plan posiłków, sklep dla nich i ich przygotowania. Ćwiczenie jest ważne, zbyt.

Zasobów dieta DASH są łatwo dostępne. Przewodnik PDF NHLBI’s serwuje się tydzień DASH posiłek planów, oferuje porady na czytanie etykiet, wyświetla zawartość sodu i potasu w różnych produktów spożywczych i zapewnia pomysły ćwiczenia.

Nie musisz martwić się zbytnio o głód na DASH. Ekspertów żywienia podkreślić znaczenie sytości, uczucie zadowoleni, że będziesz miał dość. KRESKA podkreśla chudego białka i włókna wypełnione owoce i warzywa, które powinny utrzymać uczucie sytości, nawet jeśli możesz zmniejszyć swój poziom kalorii, lekko by wspierać utratę wagi.

Jeśli kochasz soli, prawdopodobnie trudno cieszyć się kreska na początku. Swój smak pąki należy ostatecznie dopasować, jednak do diety o niskiej zawartości soli. Aby uniknąć dobrotliwość coraz przyjazny z ziół i przypraw.

Ile należy zachować dietę DASH?

Ćwiczeń zaleca się dietę DASH, zwłaszcza, jeśli chcesz schudnąć.

Aby rozpocząć pracę, spróbuj 15-minutowy spacer wokół bloku każdego ranka i wieczora, a następnie powoli grzechotka intensywność i czas trwania Jeśli możesz. Wystarczy znaleźć działania jak (jazzercise, pływanie, ogrodnictwo), cele i trzymać się ich.

Write a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *