Co to jest dieta Atkinsa?

dieta AtkinsaDiety Atkinsa został stworzony przez dr Robert Atkins, kardiolog, którego zainteresowanie korzyści zdrowotne wynikające z low-carb diety zakończył pierwszy w 1972 książki „Dr. Atkins Diet Revolution”, według Atkins.com. Dieta polega na cztery etapy, począwszy od bardzo mało węglowodanów i jedzenie stopniowo więcej aż do pożądanej wagi. W fazie, jeden na przykład, możesz 20 gramów dziennie „węglowodanów netto,” 12-15 z nich z „Fundacji warzyw” high w błonnik jak arugula, pomidorami cherry i Brukseli kapusty. W teorii jest to, że poprzez ograniczenie węglowodanów, organizm musi zwrócić się do alternatywnego paliwa – zapasów tłuszczu. Tak cukrów i „prostych skrobi” jak ziemniaki, biały chleb i ryż są wszystkie ale wyciska się; białka i tłuszczu jak kurczak, mięso i jaja są ogarnięci. Tłuszcz jest spalany; funtów odkleić się.

Ale zmniejszenie całkowitej węglowodanów nie wszystko tam jest do Atkinsa. Ograniczenie węglowodanów, wziąć w danym momencie jest również w planie gry. Carb ciężki posiłek powodzi krwi glukozę, zbyt wiele dla komórki do korzystania lub przechowywać w wątrobie w postaci glikogenu. Gdzie kończy? W tłuszczu.

W przypadku zbyt ekstremalne dla Ciebie tradycyjnych plan Atkins 20, firma oferuje Atkins 40 Plan, dla ludzi, którzy chcą stracić 40 funtów lub mniej.

Ponadto istnieje również teraz Atkins 100, który jest konfigurowalny low-carb plan, który oferuje większą elastyczność, która pozwala jeść różnorodnych produktów spożywczych z każdej grupy żywności, przydzielanie 100 węglowodanów netto przez cały dzień. Oto, jak to się rozkłada:

  • A co najmniej 12 do 15 gramów węglowodanów netto dziennie warzyw Fundacji
  • Trzy 4 – 6 uncje porcji białka dziennie
  • Dwa do czterech porcji dodatku tłuszczu dziennie

Pozostałe 85 gramów węglowodanów netto pochodzi z żywności, takich jak rośliny strączkowe, orzechy lub nasion, wyższe carb owoców i warzyw oraz pełnoziarniste.

Jak działa dieta Atkinsa?

Aby uruchomić Atkins 20, centralny program Atkins, który umożliwia 20 gramów „węglowodanów netto” codziennie podczas faza pierwsza, będziesz prawdopodobnie musiał oczyścić szafie i hit sklep spożywczy – lub lokalnego rzeźnika. Oto porady dla początkujących:

  • Stanie się na ryby, wołowina, kurczak i inne białka; jeść jeden 4 – do 6-uncji obsługujących w każdym posiłku.
  • Dodać porcję tłuszczu do każdego posiłku – masła, sos sałatkowy i oliwa z oliwek jest uczciwa gra.
  • Okrągły się posiłkiem z zielonych liściastych i innych warzyw low-carb.

Aby uzyskać więcej wskazówek, sprawdź Atkins lifestyle książki „Atkins: jeść prawo, nie mniej” oferuje ponad 100 low-carb receptur, proste sposoby ograniczenia węglowodanów i cukru i posiłek planów. Książka zawiera również opcje dla kontrolowania węglowodanów poprzez plany Atkins 20, Atkins 40 i Atkins 100.

Ile kosztuje dieta Atkinsa?

Mięso i świeże warzywa są droższe niż najbardziej przetworzonych i szybko żywności, więc dieta Atkinsa jest zazwyczaj bardziej kosztowna niż przeciętny Amerykanin. Jak dużo więcej niż zwykle wydasz zależy w dużej mierze na Twój wybór źródeł białka. Ty kupujesz głównie mielonej wołowiny lub sprężystych do cielęciny? Kurczaka lub indyka? Chuck vs. Nowy Jork strip? Zakup w sezonie należy zachować rozsądną karcie warzywko.

Można kupić „nowe Atkins dla New You,” niezbędny przewodnik; skoroszytu; i „Nowy Atkins Made Easy,” najbardziej zaktualizowaną wersję książki Atkins.

Atkins dieta pomoże Ci schudnąć?

Atkins i inne low-carb diety były badane dłużej i ciężej, niż większość innych podejść, i Atkinsa wydają się być umiarkowanie skuteczne, zwłaszcza w pierwszych kilku tygodni. To tylko część historii, jednak.

Wiele z pierwszych strat jest woda, twierdzą eksperci, z powodu diety działanie moczopędne. Która dotyczy wielu innych diet, zbyt i jest jednym z powodów, dla których naukowcy nie oceniaj diety oparte na kilka tygodni z wyników. W badaniach diety długoterminowe rozpoczyna się zwykle o dwa lata. Tutaj jest kilka kluczowych badań, co miał do powiedzenia o Atkins i inne low-carb diety:

  • W krótkich okresach, Atkins wyniki różnią się. W jednym z badań, opublikowanych w 2006 roku w British Medical Journal, dietetyków Atkins stracili średnio 10 funtów w pierwszych czterech, a te na zamiennik posiłku (Slim Fast), kaloryczne ograniczenie (Weight Watchers) i niskiej zawartości tłuszczu (Rosemary Conley „jeść samodzielnie Slim „książka) diety stracił 6 do 7 funtów. W punkcie jeden miesiąc, a następnie jednak było istotnych różnic w utrata masy ciała między grupami.
  • Badanie z 2007 r., który pojawił się w Journal of American Medical Association podzielone mniej więcej 300 nadwagą lub otyłych kobiet na grupy i przypisać je do jednego z czterech rodzajów diety: low-carb (Atkinsa), o niskiej zawartości tłuszczu (Ornish), nasycony tłuszczu/umiarkowane niskowęglowodanowej (nauka), i mniej więcej równe części białka, tłuszczu i węglowodanów (strefy). W ciągu dwóch miesięcy dietetyków Atkins stracili średnio około 9½ funtów w porównaniu z 5 do 6 funtów dla tych na trzy inne diety. W ciągu sześciu miesięcy utrata masy ciała w grupie Atkins średnio około 13 funtów; Pozostałe trzy grupy średnio 4 1/2 do 7 funtów. W ciągu 12 miesięcy w grupie Atkins stracili, co naukowcy o nazwie „skromne” 10 funtów; innych dietetyków średnio 3 1/2 do 6 funtów. Rysunek wiążących wniosków z tego badania jest ryzykowny, jednak. Wskaźnik przerywania nauki we wszystkich czterech grupach był znaczący, a wielu uczestników nie po diecie przypisane. Dietetyków Atkins, na przykład wziął w daleko więcej węglowodanów niż powinni.

Jak łatwo jest dieta Atkinsa do naśladowania?

Po diety Atkinsa prawdopodobnie będzie poważne wyzwanie Twojej woli. Jak bardzo kochasz słodkie i skrobiowych foods? Chcesz przegapić chrupiący chleb francuski? Makaron? Winogron galaretki? Diety, które poważnie ograniczają grup całej żywności dla miesięcy i lat zazwyczaj mają niższe stawki sukces niż mniej restrykcyjne diety, i diety Atkinsa jest definicja restrykcyjnej diety.

Jedno z badań wykazało wyższy odsetek dietetyków Atkins, wychodzenie na trzy, sześć, 12 i 24 miesięcy, niż inni czy na dietę o niskiej zawartości tłuszczu, ale różnice nie były znaczące. Dwa inne badania, które zawarte diecie niskowęglowodanowej zawarta, typ diety nie był podłączony do wskaźnik przerywania nauki.

Dieta Atkinsa nie jest znana jego wygody. W domu budynku wiele do dania jest trochę trudniejsze niż zwykle. Gastronomia, wymaga więcej wysiłku. Alkohol jest ograniczona. Firma produkty i zasoby online mogą być pomocne. W 2013 r. Atkins uruchomiła linię zamrożone jedzenie, które firma mówi, jest to pierwsza linia zamrożone jedzenie low-carb na rynku.

Atkinsa przepisy obfitują. Atkins zapewnia posiłek planów, przepisy z listy składników i liczy carb żywności, wszystkie w formacie do druku. Istnieje przynajmniej odrobinę przepisy w zakresie kuchni American Bliskiego Wschodu na francuski, Azjatyckie.

Jedzenie jest wykonalne na diecie Atkinsa. Po prostu upewnij się, że czytałem Atkins lista zatwierdzonych fast-food i kuchni poszczególnych opcji przed wyruszeniem (i nie jest Wstydliwy temat z prośbą o wiele pytań o przygotowaniu posiłku).

Gdy jesteś w pośpiechu, Atkinsa ma żywności wygody dostępne, aby pomóc Ci zaoszczędzić czas. Spróbuj firmy trzęsie (7 dolarów za 4 pack), bary z przekąskami (6 dolarów za zestaw pięciu), makaron penne ($4 do 12 uncji) i uniwersalne do pieczenia wymieszać (10 dolarów za 2 funty).

Istnieje wiele dodatkowych zasobów i wsparcie dla Atkins naśladowców. Na swojej stronie internetowej Atkins oferuje bezpłatny posiłków, licznik carb, dwa tygodnie posiłki, forum i interaktywnych narzędzi wyznaczanie.

Będziesz prawdopodobnie zatrzymać w miły i pełna na ekspertów żywienia diety Atkinsa podkreślić znaczenie sytości, uczucie zadowoleni, że będziesz miał dość. A ponieważ białka i tłuszczu zwykle dłużej niż węglowodany do trawienia; centrum głodu w mózgu nie wysyłanie wiadomości „Feed me” dwie godziny po posiłku.

Dieta Atkinsa może być dość smaczne, dla wielu smakoszy. Po tym wszystkim co się nie podoba soczyste hamburgery z topnienia cheddar? Nadal bun mniej Burgery i spadki bez żetonów może się zestarzeć w długich trasach.

Write a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *