Czy jedzenie śniadania może pomóc schudnąć?

jedzenie śniadania może pomóc schudnąćJeśli chcesz schudnąć, dla jednego, śniadanie nie może być rzeczywiście, że ważne przecież. Niedawne Metaanaliza w BMJ badania wpływu śniadanie na wagę i spożycie energii okazało się, że spożywanie posiłku rano nie było niezawodne podejście do zarządzania wagi. Naukowcy odkryli również, że pomijanie śniadanie prawdopodobnie nie prowadzi do przyrostu masy ciała.

Powiedział, że pacjenci mam poradę, którzy jedzą śniadanie zostały bardziej udane z utratą masy ciała niż Skippers. Plus, istnieje wiele powodów, aby jeść śniadanie, które nie mają nic wspólnego z utratą wagi. Mianowicie, spożywać ważne składniki odżywcze, które w przeciwnym razie może nie uzyskać wystarczającej ilości przez cały dzień. Innymi słowy, pominięto śniadanie jest stracone okazję.

Oto niektóre z kluczowych składników odżywczych, które można załadować na rano:

  • Fiber: większość Amerykanów nie spełniających swoich codziennych potrzeb błonnika. Według Instytutu medycyny, kobiety potrzebują 25 gramów błonnika dziennie i mężczyźni potrzebują 38 gramów dziennie, ale przeciętny dorosły tylko zjada 15 gramów błonnika dziennie. Dlaczego potrzebujemy błonnika? Badania wykazały, że włókno może pomóc obniżyć poziom cholesterolu, chronić przed chorobami serca, reguluje poziom cukru we krwi i poprawia trawienie. Więc po przejściu na śniadanie, które ewentualnie obejmuje płatki owsiane, Chia, siemię lniane, nasiona konopi, 100-procentowy chleb pełnoziarnisty lub Quinoa, masz zmniejszone szanse na uzyskanie wystarczającej ilości błonnika tego dnia.
  • Wapń: robię płatki owsiane każdego ranka z mlekiem, co pozwala mi rozpocząć mój dzień z wapniem. Bez niego, prawdopodobnie nie zbliży się do spełnienia moich potrzeb wapnia. Wiele mleka na bazie roślin są również wzmocnione wapniem i może być dobrym dodatkiem do koktajli śniadaniowych i zbóż, gorących lub zimnych. Lub spróbuj jogurt, twaróg lub kefir, które również zapewniają wzmocnienie kości wapnia.
  • Witamina D: wiele pokarmów, które spożywamy na śniadanie – produkty mleczne, sok pomarańczowy, mleko sojowe i zboża – są wzmocnione witaminą D. Inni, jak żółtka jaj, mają to naturalnie. Organizm potrzebuje witaminy D, aby pomóc w absorpcji wapnia i w związku z tym promowanie wzrostu kości. Więc jeśli nie jeść śniadanie, przegapiłeś jeszcze kolejną okazję.

Inne popularne składniki odżywcze śniadanie to witamina C, potas, Cholina, luteina i białka. Nie mówię, że nie dostaniesz tych składników odżywczych (zwłaszcza białka) bez śniadania, ale Twoje szanse na spotkanie swoje cele zwiększyć, gdy jeść trzy posiłki dziennie zamiast dwóch.

Oprócz składników odżywczych, jedzenie śniadanie może pomóc psychicznie ustawić się na dzień przed. Badania wykazały, że dzieci, które jedzą śniadanie może zrobić lepiej w szkole-ich poziom energii są do góry i ich stężenie jest lepsze. Może to dotyczyć również dorosłych. Rozpoczęcie dnia pracy na pusty żołądek lub rozpoczęcie go z dobrze wyważone śniadanie może być różnica między nieproduktywnym dniem i produktywnej.

Nie głodny rano? Wiele razy, to doświadczenie jest ściśle wynikiem późnej nocy jedzenia. Zatrzymaj późnym wieczorem jedzenia i apetyt wzrośnie rano. Problem rozwiązany.

Na koniec dnia, śniadanie jest oczywiście wyborem. Czy jest to najważniejszy posiłek dnia? Ostatecznie, jak odpowiedzieć, że jest do Ciebie.

Write a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *